Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

torsdag 11 oktober 2012

VACKRARE NU..*

Ja och då menar jag inte mig såklart,utan mina pellisar som hänger ute vid verandan. Dom blommar mycket mer nu än i somras,helt otroligt. Jag som börjar tycka att det är dags att sätta ljung i lådorna. Till och med frosten har dom klarat.
Jag tog bilden i kväll med mobilen, lite suddigt blev det..
Nu dags för kvälls teet, då somnar man gott sen..♥
                                           Bild lånad på nätet♥

9 kommentarer :

Yvonne sa...

Förlåt att jag kommer så sent satt och gjorde listor till grannsamverkan och glömde tiden.Ger dej en stor blött pöööss och kram!

Anonym sa...

Kväller,,Jag har bara varit ute i sportskorna,men dom är sköna att gå i..Det andra paret har jag bara provat..Fina Pelargoner,dom hänger med ett bra tag än..Nattis,Kram.

Majken sa...

Jättefina pelargoner :-)

Ja visst är det bra med hjälm när man jobbar i skogen, men sonen jobbar på kyrkogården ;-) MEN det var tur en otrolig tur att han hade hjälm även där...

Sov gott!
Kram

Maria sa...

Ja dom var stora å fina, roligt när man kan glädjas länge av sina blommor.
Ha en skön fredag/kramen

Yvonne :-) sa...

Godmorgon !Du har ju gröna fingrar. Jag borde ta om bilden jag är osminkad. Ha en bra dag! Morgonkram!

Malin sa...

Likadant med min, blommar som bara den ute i kylan.
Förstår att du längtar, han oxå kan jag lova :-) har allt berättat för honom om dig ;-)
Kram

Siita sa...

God morgon. Skulle ha varit till en bloggvän på måndag men hon lämnade återbud. Hoppas på en anna dag. Här är kallt idag, bilarna ser ut som ishus. Kramar

Browneyedgirl sa...

Jättefina pelargoner =) Dom trivs där. Mina blommade med men då vi har massor med frost fick dom flytta till mamma över vintern =)
Kram och ha en mysig fredag <3

ansepanse sa...

helt ljuvliga :) njut av dem så länge de är så där vackra
kramar