Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

söndag 29 januari 2012

SAMLING VID GRYTAN

Myspys på hög nivå snart när alla kommer. Barn med respektive och så barnbarnen inte minst. Äta må gott och   få umgås riktigt,härligt....
Ses ikväll......♥
                        





9 kommentarer :

Paulahelenas sa...

Ha en fin söndag!

Kram på dej

Carina Sjölund sa...

Ha en fin dag med dina nära och kära :)
Kramen vännen♥

mufflo sa...

Det låter jättehärligt......

Maria sa...

Hoppas det blev en fin söndag med de dina/kramizar

ansepanse sa...

låter som en super-duper dag :)
kramar

Siita sa...

Hoppas ni haft en trevlig dag då. Jag längtar efter Thea som varit med sin fam i Dalarna o åkt slalom o bob. Åker dit till dom i morgon. Kram

Lisbeth sa...

Härligt! Det ger en speciell känsla som inte kan jämföras med något annat
Ha en bra morgondag
kram

Roggan sa...

Vilken härlig dag ni fått då. Kram

Sanna sa...

Visst är det mysigt att sanla alla ihop på mat och sitta och njuta av varandras sällskap. Den här helgen blev vi solokvistare både jag först och sedan mannen och jag då barnen åkte iväg på olika håll. Har ju mamma också som vi hälsade på idag och som alltid blir så glad över besöken. Så man får vara på olika håll för att få det att passa ihop och det gör det nästan alltid hur galet det än kan tyckas bli innan helgerna kommer.


Hoppas din helg blev så bra som du bara önskade dig.
Kramisar!