Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

lördag 8 november 2014

DEN BLEV KLAR OCH BRA BLEV DET

Ja tv bänken blev klar, och efter att ett litet misstag blev tillrättat så gick det som smort att få den färdig.
Det blev toppenbra och Bamse sitter och begrundar resultatet.....

11 kommentarer :

yvonne sa...

Toppen !! Det blev ju kanonbra ! Redig gubbe du har..Och Bamse är först med att prova . Ulla är en hund som tittar på TV Hon morrar när där är hundar och mörka personer. Lovar att det är inte jag som har påverkat henne att inte tycka om dom ......När "töserna" var duschade så tyckte dom att det var skönt! Nu ska jag tippa ner i bingen ,,Nattikram och Pööösss

Fenixmonas sa...

Se där så bra det blev! Då hjälpte det ju med muttrande o mindre vackra ord...hihihi...Bänken är jättesnygg! :) <3

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar || sa...

Snyggt! :)

yvonne sa...

Bra att ha en gubbe som inte har tummen mitt i näven och inte heller i fickan( =lat).. Kramen!

Rigmor sa...

Begrundar resultat?! Tror det är mer att han undrar vart lördagsgodiset och myset tog vägen...*skrattar*...?? Soffbordet tomt...inte en chipsflaga så långt ett hundöga når...Men som jag skrev på FB, bänken är ursnygg, skulle passa här också, så...nu har han ju vanan inne, din gubbe, så då kör vi väl på en till bänk...?? Förresten, här är det inte bara bänken som skulle behöva förnyas, soffgruppen har gjort sitt också, men vi (jag) vet inte riktigt vad vi (jag) vill ha, och en gammal är ju bra när man har hund...
Ha en riktigt skön söndag, ser ut att bli bra väder också!! Själv ska jag strax åka till jobbet...
Kram kram

Anonym sa...

ser ut som min ungefär fast min är i EK

Paulahelenas sa...

Vad bra det blev :)

Ha en fin Farsdag!

Kram

Camilla sa...

Vad fint du gjort det här på sidan, och va fint ni fick det i tv-rummet!
Superfint och mysigt har ni det!
Kram

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar || sa...

Sv: Hon tackar :)

moi sa...

Oj, jag vara ute en stund. Tänk om din gubbe var här precis då...
Om Bamse godkänner hans arbete är det gott nog åt mig också ;)
Kram

yvonne sa...

Ja det är en tuff tid hon har framför sig nu! Vi får uppmuntra henne så mycket vi kan.. Kram!