Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 30 juli 2012

VEM VAR DET BAKOM MASKEN?

Jo det var en av mina gullungar♥

Spelevinken Ida, som nästan alltid är glad....
Idag har vi blandat väder som vanligt nästan Sol och moln lite varierat, och runt 20 grader,helt ok...
Nu ska vi ge oss ut på morgonrundan Peppe och jag. Sen ska jag åka och handla lite mer mjölk, tjejerna kommer till lunch och stannar nog resten av dagen. Ja pappa är med också, det är hans sista semestervecka nu,
Haa de...♥

11 kommentarer :

Anonym sa...

Ja du,det finns ju lite olika Musar att jag..
Oj Oj vilka GOtöser du har..Haé Kramen.

Nett sa...

Så söt, både med och utan mask :)

Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Vilka söta bustjejer! :)
Kram.

Åse sa...

Vilka söta prinsessor du får ha omkring dig ! Kram

Christian sa...

Helmysig blogg!!!

fianathome sa...

Du är väldigt duktig fotograf...Har jag sagt det innan? :P
Man får energi av sina smånosar. Härligt!
Vackra barn!
kramis
Fia

Aurora sa...

Mystjejen tittar fram. Här är det uppehåll men ingen sol direkt kram

Siita sa...

Hej. Jag trodde på fel söttjej. Idag har jag varit ute o rastat min kompis som är änka. Kram

Carina Sjölund sa...

Vilken gullgumma :)
Roligt att få rå om sina barnbarn så ofta :))
Ha en fin kväll vännen!
Kramen♥

Annette sa...

Ojoj! Här ligger jag efter nu det har hänt mycket ser jag.Sen att få rå om så söta barnbarn också.Din man såg jag har köpt sig en ny leksak,tänk dom blir som barn på nytt då.Ja nu är man inne på andra jobbar veckan,så nu är man i fas igen.Kan man hoppas förstås.Ha det gott kramen på dig

Rigmor sa...

Halloj igen!! Här är jag...
Å vilka underbara bilder på de små trollungarna!! Där är det då inga sura miner, bara glada ögon och leende munnar!! Dessa små ljuvliga varelser...har saknat mina under de här dagarna, och lagom som vi nu kommer hem så åker dom ett par dagar. Får ta igen det i slutet av veckan...
skönt är det att komma hem, har lite att läsa igen hos dej ser jag...tar det lite senare för jag tror tomaterna behöver lite omsorg först!!
Kram kram