Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 10 oktober 2012

EN SNABBIS

Som man så fint säger. Det blir bara en snabbis nu, lite sen i starten. Peppe ska ut och sen blir det sjukgympa. Troligen en sväng förbi Maxi, vi får se sen...*
Ses...♥

13 kommentarer :

Siita sa...

Kul med Maxi. Skulle behöva till Örebro med, men är ju sjuk. Dom har en spis på blocket som jag vill ha. Vår spis har nästan gjort sitt. Trasig lampa i ugnen, gick ej att byta då hållaren gav upp. Sen har den ena stora plattan spruckit. Bara skit med den. Kram

Paula´z Diarie sa...

Ha en mysig onsdag!

kramen

Nett sa...

Hoppas att du får en fin Onsdag.. Här blir det slött under dagen innan nattjobbet. Kram

Majken sa...

Ja ibland räcker inte tiden till annat än snabbisar ;-)

Hoppas ni får en fin dag!
Kram

ansepanse sa...

hoppas att det går bra hos sjukgymnasten
vilken söt Peppenos :)
kramar

Camilla sa...

Ha en bra dag!
Kram!

Anonym sa...

nyfiken ?

Har själv varit på sjukgymnastik idag

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ibland hamnar man lite efter tidsschemat!

Sv: Tänkte bara påminna dig om att rensa datorn på cookies, för din gamla bloggadress är den som jag hamnar på först :)

Marre sa...

Hejsan det var längesedan, ser att allt bra med er och vilken söt nosbild på busen din :)

Här skulle man också behöva ta sig till Maxi för en ny vinterjacka, frågan är om dom säljs nu, eller inte?

Här har man en ny familjemedlem och idag firas 4mån dagen, hi;O)

Ha det gött. Kramiz

Sanna sa...

Det räckte så gott med den nösapussen också idag. Hoppas allt gick bra för dig sedan!

Kramisar!

Carina Sjölund sa...

Hoppas det gick bra på sjukgymnastiken idag! Visst kan det vara bra med snabbisar i bland oxå *L*

Puss på nosen till snyggingen♥
Kramen på dig♥♥

Ama de casa sa...

Hoppas du hann ifatt dagen :-)

Åse sa...

Fina Peppe nosen! Hoppas det gick bra hos sjukgymnasten ! Ha en fin fin onsdagskväll! Kramen