Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 29 augusti 2012

GRATTIS♥♥

Idag säger vi GRATTIS♥ till våran finaste Amanda som fyller fem år. Farmor och farfar kommer och grattar dig på lördag.

Idag har vi värmen tillbaka igen, och solen skiner efter nattens regnande. Handling är avklarat och nu ska vi gå ut och njuta i solen...
Ses...♥
                              

12 kommentarer :

Nett sa...

Grattis till henne, lilla tjejen börjar att bli stor :) Kram

Åse sa...

Grattis till barnbarnet på hennes födelsedag ! Kram

Anonym sa...

Det var tur att man får tappa huvudet ibland,utan att det stör..Gotösen Amanda lilla stora damen på 5 år,,Grattis..Jo solen hittade hit vid lunchtid..Haé Kram.

Carina Sjölund sa...

Grattis till ditt söta barnbarn!
Här är det minsann ingen värme, ångrade att jag inte tog vantarna på cykelturen :)
Kramen goa bloggvän♥

Semester & Mat sa...

Hoppas det blir sig ett lyckat födesldagsfirande eav femåringen.
Vi firar en femåring vi med snart :)

Siita sa...

Grattis Amanda på din dag. Hoppas du fått många paket. Farmor har väl köpt massor. Kram

Rigmor sa...

GRATTIS till tösen! Och TACK för att du inte hängde ut tvätten, fick en kanondag med kollegan!! Buss upp till stan från Almby, en rejäl runda på stan +lunch, sen gick vi hem igen till henne, riktigt varmt faktiskt.
Sen har jag varit och köpt bil, prutat som sjutton och haft mej, så nu är jag nöjd. Eller det vet jag inte än förresten, hämtar den nästa vecka...men än känns det bra!! Nu ska den lilla svarta säljas, först besiktas och sen ut på blocket. Tror nog jag ska bli bilhandlare i mitt nästa liv...
Kram kram

Yvonne sa...

Extra kram till sötnosen!Du kan ju suga på daimet.. Nattikram och Pööss!

Fenixmonas sa...

Grattis till den lilla som redan blivit så stor! Kramiz

Anonym sa...

Mors,,Ja den gubben var alltid glad,,man funderade ofta hur han kunde vara så,efter den uppväxt han hade haft,han blev faderlös tidigt och dom var många syskon..Ett enastående livsöde...
Här ligger dimman tät..Haé Kram.

Anonym sa...

Grattis till lilla Amanda från oss. 5 år är det länge sedan man var He He !! Ha en fin dag !

Camilla sa...

Ett STOOORT grattis till henne!
Kram!