Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 11 juni 2012

TRÖTT OCH TJURIG

Precis sån känner jag mig,en sån där olustig känsla ni vet. Man kan säga att jag vaknade på fel sida. Trots fräscha rena lakan har jag sovit uselt och drömt massor.Drömmar som man vaknar mitt i och det blir ingen ordning på nånting.
Jag måste skaka av mig den här känslan. Därför ska vi träffa Peppes ena kompis nere vid Rynningeviken och gå våran runda. Hundprat och lite aktivering sen mår man bättre..*L*..
Ses...♥

Good Morning

6 kommentarer :

Siita sa...

God fm. Nu väntar jag på samtal från onkologen på USÖ. Brukar få komma i maj, men inte hört något i år. Drömmar med olust har jag oxå haft i natt. Sen åka o handla. Kram

Nett sa...

Hoppas att du blir av med känslan. Känner igen den, det sista här har väl humöret varit upp och ner med att jag slutat röka.. men jag tror på hoppet att det skall bli bättre. Hoppas att du får en fin dag *kram*

Carina Sjölund sa...

Vissa nätter är det bara så. Jag hade en konstig dröm i natt oxå, men går liksom inte att förklara???
Väldigt skumt!!!!

Hoppas du känner dig gladare och piggare efter promenaden :)
Kramen rara du♥

Majken sa...

Usch såna känslor är jobbiga.. hoppas du kunde skak av dej känslan...

Härligt att få promenad sällskap :-)
Ha en fin dag!
Kram

ansepanse sa...

ja usch, en del nätter blir sådana, hoppas att du redan mår bättre för jag tror att den där Peppe-promenaden är avklarad nu
styrkekramar vännen

Lisbeth sa...

De där dagarna gäller det att jaga bort. Låter som en bra ide med en hundpromenad. jag får gå ändå för någon hund har jag inte
Kram