Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

torsdag 8 mars 2012

FITFLOP SKÖNA SKOR

Ont i ryggen,lederna,axlarna eller benen? Fitflop-skon har en inbyggd sula som ska hjälpa mot värken.
Snart lär du se mer av skon i olika butiker i Sverige.Det görs en storsatsning på skon här...
Läs mer på fitflop.com.

Trist med snön som kom,men när man tittade på vad vädergubben sa förut så lär det bli kanonväder nästa vecka med riktig vårvärme. Det ser jag fram emot....
Nu ska jag kura upp mig i soffhörnet och titta på The river
Haaa de...♥


teddy bear hugs

11 kommentarer :

Yvonne sa...

Godnatt vännen och sov så gott! Nattikram! PÖÖÖSSS!

Viktkamp sa...

vårvärme hade inte suttit fel =)

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vårvärme är något välkommet!

Mina solglasögon har redan blivit avdammade! :P

Maria sa...

Dom skorna är så lätta å de e skönt.
Våren tog bara lite ledigt kommer tillbaks snart hoppas jag.
Ha en bra dag/kramen

Siita sa...

God morgon. Kan inte ha flipflop för jag får skavsår mellan tårna. Annars ser dom sköna ut. Jag hade för mej att det var lag på vinterdäck tills sista denna månad. Kram

Disa E sa...

ÅÅÅÅ Såg sköna ut dom där..kommer säkert sitta ett par såna på mina fötter så småningom.
Jo...nu kommer det snart värme..
Dags att så fröer också.
Ha en go Fredag.
Kram

Fenixmonas sa...

Jag har redan köpt nya lätta skor, men de får vänta lite till...Kanske det blir väder för dem i nästa vecka! Hoppas så! Kramiz

Husfrun sa...

Perfekt! Jag som älskar att slaffsa runt i flipp flopp.
Kram.

Yvonne sa...

Godmorgon! Somnat i soffan igen?? Ha en bra dag! Morgonkram!

Malin sa...

Här kom det bara lite puder på backen, tack och lov och även jag ser fram emot det där vårvädret dom lovar :-)
Skorna var ju dessutom snygga, dom ska jag kolla in!
Kram

Mickan, Gravid v. 37 sa...

De såg sköna ut jämfört med andra flipflops. Jag tycker dock det är väldigt obekvämt att ha en rem mellan tårna = skavsår!

Ja, jag trodde inte det skulle vara så många med och gissa. Men det är kul. Hihi.
Kramar