Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 19 mars 2012

STÄNGT PGA KRÄKSJUKAN

Återkommer när orken finns... (bilden är lånad på goggle)

22 kommentarer :

Paulahelenas sa...

Ojdå;(

Krya på dej kramar kommer här..

Kraaamen om

Mia systeryster sa...

Stackare! Nu tycker jag riktigt synd om dig!
Hoppas du kryar på dig snabbt!
Kram

Disa E sa...

Uschijamejja ..Krya på sig !
kraaaaaaam

Aurora sa...

Usch, krya på dig

Siita sa...

Oj, Krya på dej vännen. Ingen rolig sjuka. Kram

"Gasfoot" sa...

Tänk på, att du MÅSTE dricka mycket Mita!
Krya på dig!!!!

Majken sa...

usch & fy :-(

KRYA PÅ DIG!!

*kram på avstånd"

Carina Sjölund sa...

Krya på dig min vän♥♥♥

Roggan sa...

Nej fy. Krya på dig nu. Kram

Veiken sa...

ÅH, din stackare. Det finns nästan inget värre. Krya på dig och vila mycket. Kram

Marre sa...

Åh, så hemskt och se nu till att dricka riktigt mycket vännen min så du snart blir bra igen.

Krya på dig. Kramiz♥

Annette sa...

Nej jag som trodde det var över,stackare men drick mycket nu.Krya på dig vännen.Kram

Yvonne sa...

Stackars stackars dej. Ger dej en stor kram och pöööss!

Gunilla Dahl sa...

Stackars dig! Jag är verkligen inte avundsjuk! Krya på dig! /Många styrkekramar

Semester & Mat sa...

Stackare, krya på dig!

Rigmor sa...

Krya på dej!! Det är absolut det värsta som man kan få...
Kram kram

Marre sa...

Hoppas att du mår bättre nu och får en bra dag. Kramiz

Ama de casa sa...

Ajajaj... Krya på dig!

Lisbeth sa...

Krya på dig och jag återkommer när du lyft huvudet från hinken
Kram

Anonym sa...

Fy för den Kräken,,hoppas du piggar på dig.Kramen.

Mia systeryster sa...

Nu tycker jag riktigt synd om dig!
Krya på dig! Kram

Sanna sa...

Krya på dig vännen och hoppas du snart är på benen igen!
Kram kram...