Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 14 augusti 2012

NU HAR DEN KOMMIT

Igår var jag och hämtade klänningen som jag  beställt till bröllopet, ja sonens bröllop alltså...
Den satt bra och var precis som på bilden med färgerna,skönt...
Ni kan få se en snutt av den..
Den är rätt sommrig så jag hoppas Augusti håller värmen fortfarande den 25,
Nu måste jag ha skor också,och det blir inte lätt.
Idag har vi ganska så molnigt än så länge, med dom har lovat sol och hygglig värme under dan så det hoppas jag på,¨
Dags för Peppe prommis, sen en sväng till Mariebergs köpcentrum,tror jag...
Ses...♥

8 kommentarer :

Yvonne sa...

Vännen sånt härligt tyg. jag hoppas få se dej i den klänningen!Solen är här idag igen!! Ja Wallander slutade så sorgligt! Det var svårt att somna efteråt! Ha en bra dag! Kram!

ansepanse sa...

åh vad vacker :) riktigt somrig :)
vilken son är det som ska gifta sig?
kramar

Roggan sa...

Den såg verkligen ut som en sommardröm. Vad spännande med bröllop. Kram

Semester & Mat sa...

Va roligt att få gå på bröllop.
Hoppas du finner skornaö. Själv så tycker jag att det kan vara oerhört svårt att hitta skor till mer speciella tillfällen.

Kram

Ama de casa sa...

Den ser verkligen sommarglad ut! Du skulle ha sagt nåt, så kunde jag ha köpt skor åt dig i Liverpool.

Kolla andra bilden här:

http://amacasa.wordpress.com/2012/08/12/en-dag-i-liverpool/

Dom skulle väl ha varit perfekta?
;-)

Carina Sjölund sa...

Vilken fin och somrig klänning du hittat, den kommer att passa som handen i handsken på dig :)

Här har vi haft toppen väder idag, HELA 23 grader :)
Kramen♥

Åse sa...

Så härligt med somrig klänning klart att det blir underbart väder ! Hoppas skoköpet blir lyckat ! Kram kram

Ama de casa sa...

sv: Tur att inte Anders är som din gubbe, då skulle vi åka till flyget/bussen typ en vecka i förtid :-)

Att det blev så lång väntan beror på att jag bara lyckades skjuta fram utcheckningen på hotellet en timme och att dom hotade med spöregn. Vi åkte ut innan regnet kom...
:-)