Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 21 augusti 2012

VARFÖR GÖR JAG DET?

Ja vad gör jag? Jo jag tittade på Hollywood fruar, sen ondgör jag mig över hur patetiska dom är. Ändå kan jag inte låta bli, vad farao beror det på..*L*...
                                   

En härlig dag har vi haft och solen kom på eftermidagen så det blev varmt och skönt. Man blir trött av att vara på utflykt så det blev bara att njuta i solen och ta det lugnt resten av eftermiddagen..
Här har vi varit i dag och njutit av fin miljö och kollat in läget, gott fika tog vi också...*
                                     

10 kommentarer :

Susanne P sa...

Men åhhh...det programmet missade jag. Det är ju så mycket på TV just nu...jag får se det i repris!
Kram

Siita sa...

God morgon. Nej det programmet gillar jag inte. Dom verkar så tillgjorda. Ha det gott o hoppas på sol hos dej idag med. Kram

Fenixmonas sa...

Tror aldrig jag har sett programmet men den jag sett i Vings reklam tycker jag är väldigt jobbig med den släpiga onyanserade rösten...så tillgjord och onaturlig. jag tycker bäst om det naturliga och när folk är som folk! Kramiz

Anonym sa...

Mors,,Javisst,aldrig är väl sängen hemma så skön som när man varit borta ett tag..
Jag gillar Maria Montezami,,men har aldrig sett programmet..Haé Kram.

Åse sa...

De där damerna tittar jag inte på, Nog är de patetiska ! Ha en fin onsdag . Kram kram

Yvonne sa...

Godmorgon! Ghost Whisperer det är ett program som jag inte ser ,blir så rädd att jag inte kan sova.. Ha en bra dag! Morgonkram!

Annette sa...

Godmorgon!Jag kollade också på Hollywood fruarna igår.Visst är dom lite patetiska men jag kan inte låta bli att titta.Jag gillar Maria Montezami som är med.Ha en bra dag.Kramen på dig

Camilla sa...

Jag såg ju på Dallas så jag missade det där programmet. Och kanske lika bra det ;)
Dom är ju som sagt...lite patetiska :)
Kram!

Aurora sa...

Jag hoppar allt vad såpor heter. Hänger inte med ett dyft i fikarummet.Kram

Majken sa...

i våras kollade vi alltid repriserna... man skrattar gott åt dem.. alla har inte alla får i hagen ;-)

Vilken mysig eftermiddag :-)
Ha en fin kväll!
Kram