Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 6 mars 2012

TÄVLING!!!

GRATTIS! säger jag till Camilla som firar tre år och tre dagar med sin blogg. Hoppas hon fortsätter minst lika länge till. För att fira detta så har hon en tävling, spännande va? Knacka på här och kliv in och titta.
Haa de...♥

Smile Graphic #33

13 kommentarer :

Diana sa...

Grattis grattis till henne! Jag är också med och tävlar. Må bästa man/kvinna vinna. :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Spännande det låter med tävling. Och grattis till henne och hennes blogg.
Kram.

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Grattis till henne! :)

Veiken sa...

Jag ska knacka på och gå in. Jag har aldrig varit inne hos henne. Hoppas du har det bra! Kramar

Siita sa...

Ha det gott. Har varit inne o kikat, men lämnade ej något spår. Kram

Annette sa...

Jag ska också gå in och kolla,har aldrig varit in till henne.Det är en riktigt duktig stads hund du har.Tira går det skapligt med men Tess hon verkar vara lugnare tycker jag.Men dom är ju inte så mycket i större städer,bara här i kring Hällefors och Grythyttan oftast.Kram vännen

Ninja sa...

Oj, undrar hur länge jag har bloggat?

Yvonne sa...

Nu är det tid för mej att natta mej. Sov gott vännen och Stor nattapöööss!

fina frun sa...

Jag har kikat in och grattat henne :)

Carina Sjölund sa...

Grattis till kära Camilla :)
Kramen♥

Yvonne sa...

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott,för det har jag gjort. Morgonkram!

Camilla sa...

Oj...här inne fick jag ett helt inlägg.
En får tacke! :)
Kul att du är med i min lilla tävling.
Kram på dig!

Yvonne sa...

Tack! Ja det är underbart med ny bil.Den kunde vi köpa tack vare att jag fick ett arv.Det tar ett tag innan man lärt sig alla nya finesser. Ha en bra dag! Kram!