Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 8 maj 2012

SÅ, NU ÄR DET FÄRDIGTITTAT

Japp, nu får ni inte njuta av mitt "vackra" face längre,  ut i solen ska vi. Bäst att passa på, det utlovas sämre väder till i morgon. Det blir en sväng till skogen innan sjukgympan..
Ses...♥


8 kommentarer :

Majken sa...

Ja sämre väder utlovas hos oss oxå...

Hoppas du får en riktigt bra dag & att det går bra hos sjukgymnasten :-)
Kram

Malin sa...

Va, sämre väder?? Jag vägrar!!! Jag vill be om att få inlägga en protest! Ärligt.
Underbar bild på underbar Peppe!
Kram

Carina Sjölund sa...

Klart att vädret ska bli sämre, jag är ju ledig...

Hoppas det går bra för dig hos sjukgymnasten idag :)

Mysig bild på snyggingen :)
Kramen rara vän♥

Roggan sa...

Här började det dåliga idag. Kallt som attan men inget regn ännu. Mysiga Peppe kan vi inte få nog av. Kram

Siita sa...

Näää jag accepterar inte sämre väder. Då strejkar jag. Nog att ha frost o is på bilen om mornarna. Kram

Vicke sa...

du blev fin i håret, ha en fin kväll nu

Veiken sa...

Oj, du ser nästan farligt ut Peppe! ;) Kram på er

Anonym sa...

Hej! Tittar in och kliar Peppe på nosen om han nu är vaken så här tidigt sömtutan. He He !!