Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 4 juni 2012

KAN NI SE ETT "FEL" I FÖRRA INLÄGGSBILDEN?

Bilden på Peppe i fåtöljen, är den tagen nu i Juni? Om ni tittar noga så ser ni att den inte är det...
Sen kan jag meddela att det regnar,ovanligt va? Men vi hade tur förut när vi gick,då sken solen och det var riktigt skönt.
Ses....♥

Rain Graphic

13 kommentarer :

♥ MICKAN ♥ sa...

Där sitter han så fint och väntar på sin godis och utanför växer det äpplen i början av juni :D

Anonym sa...

Här regnar det inte idag :)

Kramen

Anonym sa...

Här regnar det inte idag :)

Kramen

Majken sa...

Det är nog taget i augusti tror jag... :-)

Här har det regnat hela dagen men för en timme sedan sprack det upp & nu skiner solen :-)

ha en fin dag!
Kram

Semester & Mat sa...

Men nästan så man kan se solen någonstans bakom molnen nu, kanske det spricker upp :)

Recept på kakan finns nu i min blogg.

Kram

Siita sa...

Hej. Solen har tittat fram små stunder här med regnskura mellan. Den annonyme vill jag inte kännas vid. Om jag städar varje dag lr en gång om året så ska den skita i det. Hoppas få vara ifred från den personen snart. Troligtvis en hon. Men mitt hem sköter jag, det behöver jag inte skriva om. Kortet på Peppe tog du nog under Pingst. Kram

Veiken sa...

Regn behövs i naturen har jag hört, men det ska väl inte vara hur mycket som helst! Efter regn kommer solsken, men ingen vet riktigt när! ;) Kram

Carina Sjölund sa...

Har vaknat några gånger under dagen, och då såg jag att solen lyste :) hade nästan lust att kliva upp. Men snodde bara på mig och somnade om :)
Men i morgon har jag bestämt att den riktiga sommarvärmen ska komma :) visst håller du med? :))
Kramen goa vännen♥

Ama de casa sa...

Fy bövelen för regn... Fast jag längtar lite efter ett riktigt ruskväder HELA dan, så jag slipper gå ut ;-)

Roggan sa...

Här slapp vi regnet idag. Så det blev en liten tur på mc. Peppe lika snygg som vanligt. Kram

Diana sa...

Idag har det varit riktigt rått, men inget regn än... peppar peppar!

Sanna sa...

Äpplena är ju nästan färdiga utanför fönstret så det måste väl vara augusti -september kanske förra året då. Fast bilden var fin för det oavsett när den togs för Peppe är ju med på den...*flina*

Bloggtorka får vi alla mer eller mindre.
Kram på dig och du hittar säkert något att skriva om. :)

Yvonne sa...

Det har inte regnat här,ingen sol iheller..Kallt!! så det var vinterkläder som gällde.. Natti vännen och sov så gott medans vi väntar på det fina vädret.. Nattakram och Pööss!