Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 4 juni 2012

SAMLAR ENERGI??

Undrar om jag har bloggtorka? Nu kan jag inte skylla på att det är så fint väder att man bara vill vara ute. Likt förbaskat finns det ingen energi att skriva nånting. Just nu går min svacka neråt....nåja, det vänder väl igen,nån gång.
Vi ska gå ut,och förhoppningsvis bli man lite piggare då. Ett par grader varmare är det i dag,men mycket tunga moln på himlen, precis som mitt humör,suck....
Nu ska jag lucka igen här,
Haa de....♥

9 kommentarer :

Disa E sa...

Ja den känslan känner jag igen.
Men man kan faktiskt pausa från blogg tills man får lust igen.

Vi får hoppas på sol och värme så man får ork, energi och lust igen.

Kraaaaaaaam!

Siita sa...

Ja du inte mycket att skriva om jag heller. Men i em ska jag besöka sjukgymnasten. Så det blir väl om det mitt inlägg handlar om i dag. Kram på dej.

Diana sa...

Det är inte lätt att varje dag författa ett mästerverk! :)

Sv: Goggla på pizzabullar och recept, det finns en massa. Använd ett där man har smör och mjölk i degen så blir det saftigt och fint!

Ama de casa sa...

Ibland tryter inspirationen. Men jag tycker att man kan skylla på vädret i alla väder :-)

Yvonne sa...

Kallt här med!Om jag hade gått därifrån så hade Sture tagit bullen och sen hade de andra också velat ha den så då hade det blivet slagsmål om bullen.Men mina hade suttit kvar och väntat på varsågod om de hade varit ensamma!! Kram!

ansepanse sa...

här är det mulet och kyligt också, inte ett dugg varmare än igår
kramen vännen

Majken sa...

Det går upp & det går ner med blogginspirationen :-)

Jag hoppas du hittar den igen :-)
Ha en fin dag!
Kram

ansepanse sa...

Sv: klart jag skojar om potatisen :) men visst ser det ut som vore det ben i den :)
vi har försökt lära Nemo äta banan också men han bara fnyser och går därifrån
kramar vännen

Lisbeth sa...

Jag vet svaret; Det går att äta. Så vacker han är din Peppe. Han får trösta dig nu när vädret drar ner oss alla.
Håller tummarna för att sommaren kommer
Kram