Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

fredag 29 juni 2012

SITTER OCH FUNDERAR IGEN

Ja precis, jag klurar på om jag ska åka till Maxi sen efter Peppes morgonprommis och se om det finns nån klipptid..
Apropå Peppe så har han slutat fisa tack och lov. Nu ska vi knalla ut i finvädret, än skiner solen,men det ska tydligen dra ihop frampå dan...
Ses..♥

happy friday

7 kommentarer :

Carina Sjölund sa...

Vi åker ner till Timrå idag. Hoppas vädret är med oss, eftersom vi ska vara ute hela dagen :)
Ha en fin dag goa bloggvän!
Kramen♥

Aurora sa...

morn. Det blåser upp här nu men solen skiner än. fisande vovvar är ingen hit. Jag åkte Jönköping - Sala med en sådan i bilen. Fy sjutton. Kram

Yvonne sa...

Godmorgon! Solen är här idag!!!!! Skönt att du vaknade och kunde ta bort klädnypan!!! Ha en bra dag! Kram!

ansepanse sa...

här har solen inte varit framme alls idag :( och blåser gör det
en fin fredag önskar jag dig
kramar

Anonym sa...

Hej du,,Ja jag har oxå grattat en Peter..Här har det varit en fin Fm,men nu hopar sig molnen och det börjar blåsa,,är säkert nåt jävulskap på gång..Haé Kram.

Maria sa...

Det är bara å tacka å ta emot fint väder här blir de säkert åska å regn snart, uha mörkt e de. Tänk vad dom kan va snabba å ta sig en mumsbit ute Kajsa gör så ibland också.
Ha de gott/kramen

Siita sa...

Hejsan. Ingen risk med ont i håret i morgon, bara ett par öl. Men det ska bli skoj att träffas privat, utan arb.kläderna. Kram