Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 24 april 2012

VI HAR BESÖK

Ja tänka sig, solen är här,och det är sällsynt nu för tiden när regnet står för underhållningen i stort sett varje dag.
Idag får det bli en tur ner till Rynningeviken på förmiddagen,det gäller att passa på,och i skogen där vi brukar gå är det ändå för blött just nu.
Inget toa besök i natt trots min stora temugg. Jag sov som klubbad och vaknade inte förräns vid halv sex.Inte dåligt..*L*...
Ses...♥

myspace comments

10 kommentarer :

Yvonne sa...

Morn! Jag sa till pågen att ta på sig regnstället ... men ... du vet hur det är .Ibland talar man för döva öron. Solen är här idag igen 12+ i solen.. Morgonkram!

Rigmor sa...

God morgon vännen!! Här dricks det också STORA muggar med thé på kvällen, särskilt om jag har jobbat kväll. Och det har sina nackdelar...Men gott är det!!
Nu hoppas jag solen stannar, jag har en hel del tvätt som ska tvättas idag och det bästa vore att få hänga den ute också...Undrar om vi kan komma överens om det, han väderguden och jag, och att tvätten redan är färdigsköljd när den hänger där...håll tummarna!!
Ha en riktigt bra fortsättning på dagen vännen!!
Kram kram

Malin sa...

Det är inte svårt att njuta av solen, jag hoppas och "ber" att det inte ska bli så här i sommar, att den ska regna bort den oxå...
Kram

Semester & Mat sa...

Vill också se lite mera sol...

Kram

Carina Sjölund sa...

Härligt vännen att du får njuta av solen :)
Det är mer än vad jag kan säga här :(

Jag brukar dricka ganska mycket kaffe på kvällen, men får sova gott på natten ändå, kanske är det kaffets förtjänst :)
Kramen på dig♥

Jessica sa...

Hej =) nu följer vi varandra på tvitter =). Te gillar jag med. Inget kaffe för mig inte hehe. Hoppas du får en bra dag. kram

Sanna sa...

Det är guld värt att få sova gott och hoppas du får tur resten av dagen också.

Kramisar

fina frun sa...

Hoppas ni får en skön promenad!

Majken sa...

Här har vi oxå solskensbesök idag & då är det härligt att promenera
Hoppas ni fick en mysig promenad & har en toppendag!
Kram

Anonym sa...

Hej du,,kan du tänka,,Solen kikade fram precis nu,lite försiktigt i och för sig,,men ändå,,den fanns ju i alla fall...Ja jag tror att ingen av oss är född med tummen mitt i handen.
Haé Kram.