Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

fredag 28 september 2012

INGEN BRA DAG, ÄN

Nej dagen har inte börjat så värst bra.Sovit dåligt med magvärk av och till. Förmodligen tarmfickorna som spökar. Så just nu känns det väldigt segt och tröttsamt. Peppe fick gå en kortare prommis med husse förut innan han stack iväg.
Nu ska jag lägga mig hos Peppe på sängen och vila ett tag...
Ses...♥
Peppe på fotbollsplan♥

11 kommentarer :

Disa E sa...

Usch vad trist med magontet.
Hoppas det går över fort och att du får en fin dag och helg.
kram

Åse sa...

Krya på dig hoppas att du snart år pigg och kry igen ! Kram kram

Carina Sjölund sa...

Krya på dig min vän♥
Kramen♥♥

Nett sa...

Hoppas att dagen blir allt bättre och att du får en underbar helg. Kram

Annette sa...

Hoppas det magonda släpper snart på dig vännen.Krya på dig

Sanna sa...

Stackare och krya på dig inför helgen och allt nu!
Kram/S

Herr Nilssons Fru sa...

Fy så trist. Krya på dig.
Kramiz

Siita sa...

Tråkigt med din mage. En tjej som hjälpte Ingela att flytta hade oxå tarmfickor. Hon tordes inte äta min mat. Nu skiner solen här. Kram

Majken sa...

Åhhh vad jobbigt...

Hoppas du mår lite bättre nu?
*stor kram*

Yvonne sa...

Du gör rätt som lägger dej och vilar.. Du får ta igen den förlorade sömnen inatt!Kram!

Camilla sa...

Usch då! Hoppas det magonda är bättre nu, jag vet hur det är med magsmärtor...:(
Hoppas att ni inte regnar bort och att du får en bra helg trots regn och magsmärtor!
kramis<3