Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 25 september 2012

LITE NJUTNING♥

Gråruggigt väder idag, men nu ska jag unna mig lite njutning. Åker iväg till fotvården nu, och stoppar ner fossingarna i varmt fotbad och sen uppsnyggning av dom som avslutas med fotmassage,underbart♥
Ses....♥
         Bild lånad på nätet..**

24 kommentarer :

Åse sa...

Härligt att bli ompysslad , vilka fina bilder i din header ! Kram

Carina Sjölund sa...

Underbart med fotvård! Det var faktiskt ett tag sedan jag pysslade om mina fötter. Måste nog ta och beställa tid.

Vad fint du gjort inne hos dig :)
Bilderna på vovs är bara för underbara♥
Kramen vännen♥

Yvonne sa...

Får du fotbad med blommor i???Dagen har gått bra men rysligt vad man blir trött av att sitta och vänta i väntrum.Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så härligt det låter, vilken lyx.
Kram.

Diana sa...

Riktigt nice! En vacker dag ska jag testa på det med, det låter så mysigt (plus att jag har hur mycket förhårdnader som helst).

Siita sa...

Fotvården är det skönaste som finns. Går var 8de vecka. Kram

Yvonne sa...

Joo,jag har vilat lite.Jag trodde det var dina fötter i fotbadet!Kram!

Ama de casa sa...

Det låter skönt - har dock aldrig testat :-)

Malin sa...

Å, vad det låter skönt... Borde unna mig ett fotbad jag oxå även om det "bara" blir hemma, fötterna tar stryk av allt spring på jobbet...
Kram

Roggan sa...

Visst är det härligt. Jag går på sådant var tredje månad, p.g.a. min diabetes. Kram

Veiken sa...

WOW! En underbar header.... så fin. Lika fin som dina fötter är nu ;) Kram

Annette sa...

Ja grått och trist är bara förnamnet.Då är det skönt att få göra som dig gå till fotvården och bli ompysslad.Finns väl inget bättre tycker jag.Hoppas annars att dagen har varit bra.Kram vännen

Herr Nilssons Fru sa...

Gud så sköööööööööööööönt. Nu blev jag avis..:)

Hoppas du njöt till 100%¨
Kramiz

Susanne P sa...

Det är så lätt att glömma fötterna. Men det är ju de som håller oss på benen.... ;)
Kram

Diana sa...

Sv: Elva... Två (de jag köpte idag) blommar. :) Två har jag fått att blomma om en gång, men nu verkar inte något vara på g...

Yvonne sa...

Jag tror att du har vackra fötter precis som du! Efter dagens slit så är jag ganska mjuk så jag säger Natti min vän och stor Pööss!

Majken sa...

VAD FINT du gjort det här inne :-)
Underbara bilder i headern :-)

vad skönt att få fotvård... funderar på att unna mig det oxå :-)

Ha en fin kväll!
kram

finafrun sa...

så skönt med fotvård!
Vad fint du har gjort här inne på bloggen :)

Semester & Mat sa...

Låter ju underbart det där :)
Snygg header!

Fenixmonas sa...

Härligt, härligt! Det är det första jag ska göra när jag kommer ner till Side! Kramiz

"Gasfoot" sa...

Bor man som jag i glesbygd så finns inte denna fot-lyx utan det blir att ”skava på valkarna” hemma i köket vilket bara tyvärr sker i nödfall. Blink.
Ditt väder kommer att bli bättre. Det är bara just nu som det är gråruggigt hos dig.
Själv har jag haft fyra härliga soldagar här uppe med frostnätter på cirka -2 till -3 grader.
Ha en skön stund med fotbadet.

Smack i baljan!

Yvonne sa...

Godmorgon! Snällt av dej att viska för jag sov så gott när du kom.Ha en bra dag.Morgonkram!

Rigmor sa...

Det där skulle jag med behöva...mina är då inte för vackra!! Skulle kanske passa på innan man börjar nytt jobb, fast nu ska jag väl inte lägga fötterna på bordet det första jag gör...
Å tack för alla grattis!! Den 5:e nov ska jag vara inskolad och klar, för då börjar allvaret. Fram till 15:e feb fick jag, det är bara att hoppas att jag trivs, och att sen isåfall den jag går för har hittat något annat, så jag blir kvar!! Det roliga...en kollega hade också sökt, och fick en fast tjänst på samma ställe!! Men jag är nöjd med vik, jag har ju inte alls lika många arbetsår som hon, så det var helt enligt reglerna.
Ha en bra onsdag, ta det lugnt på Maxi!
Kram kram

Browneyedgirl sa...

Vad härligt det lät =) Skulle jag med behöva. Hoppas du njöt!
Ha en toppen onsdag.
Kramen <3