Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

tisdag 26 mars 2013

IDAG BLIR DET KLIPPT

Lite pirrigt känns det att lämna sin "lillplutt" för klippning. Hoppas det blir fint och att vi blir nöjda han och jag..*L*..
Strålande fint väder, så nu ger vi oss ut och njuter av det...
Haa de...♥


12 kommentarer :

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon! Solen lyser så fint här idag! Man blir som du skrev på bättre humör när solen är framme!! Morgonkram!

Diana sa...

Åh, han kommer bli hur fin som helst! Fast jag vet inte hur roligt han kommer tycka det är... Pepsi hatade att gå till frisören. :)

Maria sa...

Ja vi får hålla alla tummar å tår att det blir en fin sommar. Sluta att äta godis de låter svårt men man kan ju försöka dra ner på det, lite lite smaskigt ibland.
Här är även soligt idag hoppas de håller i sig hela dagen.
Köpte en borste igår så idag blir de till att borsta Kajsa ibland önskar man nästan att de gick å klippa henne också.
Ha en fin dag/kramizar

Siita sa...

Du får väl visa upp han hur det blev. Ska köra Ellinor o Simon till Karlskoga i kväll. Men först hämta Thea på dagis. Kramar

Hörni sa...

Vad spännande! Kommer säkert gå jättebra och du kommer få hem en superfin lite mindre hårig hårboll. :)

ansepanse sa...

du måste visa resultatet av klippningen sedan :) han kommer säkert att bli superfin
kramar

Annette sa...

Han kommer bli så vacker,hoppas du känner igen honom sen.Läste bloggen under också.Vi får hoppas du har rätt om sommar vädret Vem vill inte ha värme nu.Fint foto på Peppe och Famous på den gröna gräsmattan.Å vad jag vill ha grönt ute nu.Man blir aldrig nöjd på vädret.Ha en bra dag.Kram

Dehäreja sa...

"Lillplutt" kommer bara att bli ännu vackrare.... för vacker ÄR han ju redan, eller hur matte ♥

ansepanse sa...

Sv: jag tror att du menar Iittala-skål, men det här är ingen sådan, den här är ganska gammal, jag fick den en gång för rätt längesedan och den var gammal redan då
kramar

Villa Frejas bokblogg sa...

Det tror jag säkert ni blir :)
Svårt att få nån så söt att se annat än söt ut. Kram.

Carina Sjölund sa...

Han kommer att bli så söt din lilla goding♥
Visst njuter vi av detta väder♥
Kramen♥

moi sa...

Jag är säker på att lillkillen blir hur fin som helst.
Och OM solen/våren nu kommer kan det vara skönt att slippa vinterpälsen.
Kram