Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 8 april 2013

ATT UTNYTTJA ELLER INTE**

Ja det är frågan. Jag har en rabattcheck som ger 50% på en vara på Kapp Ahl som går ut idag. Jag har glömt bort den. Frågan är nu om jag har nån lust att ge mig upp på stan? Just nu känner jag inte för det.
Men jag ska gå ut med hundarna så får vi se sen hur det blir....**
Monday Graphic #8

                               


                               

18 kommentarer :

Majken sa...

Kappahl.. Här kommer Mita :-D

Ha en härlig dag & hoppas du hittar ngt bra :-)
Kram

Yvonne sa...

Huka er kärringar på kappahl . nu kommer Mita !!! Nu har jag tränat.jag bet ihop så att det knakade i käkarna,. Ha en bra dag vännen.kram !

Yvonne sa...

Nu har jag kämpat en bra stund. Det blir snart en stund till . Kram

Jeji Chaos sa...

haha fast 50% är ju rätt mycket haha =) måste du väll utnyttja haha. = ) Ha en bra dag, visa sen vad du köpte om du köpte något =)

Hörni sa...

Hahaha, klaaaart du ska till Kappahl! :)

Diana sa...

Om det är något du behöver så är det ju smart att masa sig iväg till affären, skynda att fynda! :)

moi sa...

Äsch, jag brukar alltid missa att utnyttja de där rabattcheckarna. Kommer inte på att jag behöver nåt förrän tiden är ute.
Men stick iväg du, som har minnet i behåll!
Kram

ansepanse sa...

ibland har man ju inte lust att ge sig iväg men jag skulle nog utnyttja de där 50 %
ha en fin dag
kramar

Annette sa...

Haha,jag tror inte du kunde hålla dig.Var på stan förra veckan och hittade två toppar då på Kapp Ahl.Vi får väl se på nästa blogg inlägg då hur det gick.Ha en skön dag i solen.kram

fianathome sa...

Shop til you drop..:))
kram
Fia

Dehäreja sa...

Är du inte i köptagen och inget som du i tankarna funderat på att köpa just nu.... Jaaa, då sparar du ju en "massa" pengar genom att inte shoppa, eller...
Vi kunder är SÅ lättlurade ;D

Lycka till, vilket det nu än blir ;D

Paula´s Blogg sa...

Ja, det får vi se i nästa inlägg :) Ibland känner man sej inte för att gå o shoppa...

Ha en fortsatt bra dag!

kram

Diana sa...

Nå, vad blev shoppat?? :)

Siita sa...

Jag har fått mycket billigare från KappAhl, men utnyttjar det sällan. Har för långt till dom. Hoppas du hittade något bra. Har varit till Mega market idag o köpt dator till mej o Ellinor. När inte Thea fick som hon ville för mamma i bilen, så sa hon jag skjuter dej mamma. Du är död. Vem ska ta hand om dej då, det gör mormor. Haha ungar. Kram

Rantamor sa...

Hade åxå nån sådan check på 50kr för att jag tog ett kort till affär`n, men det gällde bara 14 dagar och vi har 5 mil dit så det blev inte använt, men jag resonerar som så att jag sparade pengar istället för att jag missade 50kr...
Hade säkert handlat för flera hundringar....

Och kläder finns ju i min garderob och jag hinner ju inte använda allt ens...

Hoppas att du hittade något snyggt till dig.
Vårkläder kanske.

Tjingelingen från Rantamor

Carina Sjölund sa...

Blev det någon tur till KappAhl idag?
För någonting hittar man alltid :)

Ha en fin kväll!
Kramen♥

Susanne P sa...

Det skulle mycket mer än 50% för att locka mej till stan...! ;)
Kram

Anonym sa...

Vilka söta hundar på din header :D