Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

onsdag 10 april 2013

TJEJTRÄFF**

             


En härlig "tjejträff " blev det äntligen i kväll. Vi lyckades få till det så alla kunde komma**
Mycket skratt och prat och goa minnen...♥








Haa de...♥

                                              

12 kommentarer :

fianathome sa...

Härligt!! Det lever man längre på :))
kram
Fia

Diana sa...

Ojoj, då är det någon som sover länge idag! Hehe!
God morgon!

Susanne P sa...

Det låter trevligt. Alltid roligt att träffa sina vänner och få skratta en stund.
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Å vad kul, tjejträffar behöver man få till mellan varven :)
Kram.

Siita sa...

Godmorgon. Trevligt att träffa vänner o ha en rolig kväll. Kram

Browneyedgirl sa...

Vad härligt med en tjej träff och mycket skratt =) Hoppas du får en toppen dag, kramen <3

ansepanse sa...

vad härligt det låter, glada skratt och prat om gamla minnen, det behövs :)
kramar och en fin dag till dig

Majken sa...

Vad ROLIGT med tjejträffar :-)
Det ger det där lilla extra som man så väl behöver :-)

Ha en fin onsdag!
Kram

moi sa...

INGET slår en riktigt "tjejträff"!!
Kram

Pierreen sa...

Väldigt fina hundar!

Carina Sjölund sa...

Allid roligt att få träffa sina tjejkompisar, och surra och skratta tillsammans :)

Ha en fin dag vännen!
Kramen♥

Anonym sa...

Oups Tjejträff,mycket "Kackel" då,men glada skratt oxå kan jag tro..
Ja det blir en gång per år till Cypern,förr när Birgitta levde blev det oktober resa oxå ibland när hon fyllde år..Om jag har räknat rätt så blir detta den 28:e gången,jättekul ska det bli att träffa alla goda vänner igen..Haé Kram.