Välkommen till mig

Kvinna i min bästa tid här och nu, lätt "övermogen" skulle man kunna säga.
Marita heter jag men kallas Mita här på bloggen,ett smeknamn jag gav mig själv när jag var liten och inte kunde säga Marita.
Gift sen ett antal år med LG, tre barn,vuxna och utflugna sen länge.Fyra barnbarn,Amanda och Ida som är systrar och så deras lillebror Alexander, sen lille Martin. Alla säger att barnbarn är livets efterrätt,och det stämmer. Kanske för att man kan njuta på ett annat sätt av dom i lagom doser..*L*...
Hundar älskar jag och det har blivit några under alla år. Just nu har jag två stycken, Peppe, en Rhodesian ridgeback, och sen lille Bamse en engelsk cockerspaniel.
Mitt motto är "lev här och nu" morgondagen vet man förbaske mig ingenting om..**

måndag 22 april 2013

VAD ÄR DET HÄR FÖR VÄXT?

Den ser inte för rolig ut nu, fast den doftar gott om man rör vid den....undrar om den får nytt liv om jag klipper ner den?
Granriset runt om ska bort,det satte jag ner i höstas. Nå, kan ni se vad det är för nånting?
Haa de....♥

Cute Bear Hugs Glitter Graphics

9 kommentarer :

Hörni sa...

Bladen ser ut som rosmarin, men jag vet inte jag. :)

Majken sa...

Har ing
Gen aning vad derbyt för växt.. Men det kan väl inte skada att testa :-)

Sovgott!
Kram

Fenixmonas sa...

Kanske Lavendel...fast det är svårt att se...Granriset känner jag igen i alla fall...hehehe...Kramiz

Browneyedgirl sa...

Lavendel eller rosmarin skulle jag säga =) Ser det ut som i alla fall. Spännande. Kram fina du och ha en bra dag <3

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Lavendel eller rosmarin.Låt den växa till sig.. Han var snål den gode John B Lund. Jag fick bara pulver för 5 timmar.. Ha en bra dag! Morgonkram!

Anonym sa...

Morron ! Kollar in för att se om tanten med hundarna vaknat till. Ha det bra !

Paula´s Blogg sa...

Ingen aning....
Här har det regnat idag, tisdag!Inte alls bra för mina leder ;( Ska i alla alla dammsuga idag o ikv vattengympan!
Fick mera utrymme till bloggen.fi nu, så jag fortsätter där :)

Ha en bra tisdag!
Kram

ansepanse sa...

ser inte riktigt vad det kan vara, det ser ju nästan ut som att det finns kottar längst ut på vissa grenar
Sv: här kan jag ju inte odla något på friland eftersom mördarsniglarna äter upp allt, så det blir bra med växthuset
kramar

Ama de casa sa...

Det är ju en lavendel!
:-)